شرایط گارانتی
1- داشتن کارت گارانتی معتبر که مدت دوره گارنتی آن سپری نشده باشد.
2- خدمات گارانتی فقط در محل مراکز مجاز (دفاتر و نمایندگان خدمات) معرفی شده در سایت حامی ارائه میگردد.
3- پذیرش کالا در مراکز خدمات به معنی تایید گارانتی کالا نمیباشد و اعتبار گارانتی پس از کنترل موارد ابطال گارانتی و بررسی فنی مشخص خواهد گردید.
4- گارانتی کالا مربوط به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل عیوب ناشی از استهلاک، سایش، رنگ رفتگی، پوسیدگی، پارگی و خراشیدگی نمیشود.
5- با توجه به تغییر و تحول سریع تکنولوژی، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن مدل کالای مشتری، کالا با مدل مشابه و با احتساب اختلاف قیمت روز، تعویض و در صورت عدم وجود کالای مشابه ارزش کالا محاسبه و به مشتری پرداخت میگردد.
ابطال گارانتی
1- مخدوش شدن یا دستکاری اطلاعات مندرج بر روی دستگاه، هولوگرام و یا کارت گارانتی
2- وجود آثار تعمیر، دستکاری و هرگونه صدمات فیزیکی به قطعات و اجزای دستگاه
3- استفاده از سختافزار و نرمافزاری که مورد تایید شرکت سازنده نباشد.