لازم است تا کد دستوری #۷۷۷۷* را با یک شماره سیم کارت دلخواه شمارهگیری نموده و دکمه برقراری تماس را انتخاب نمایید.
![registered-phone-1](https://hamicare.ir/wp-content/uploads/2023/08/registered-phone-1.jpg)
در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد ۱، گزینه استعلام اصالت را انتخاب کنید.
![registered-phone-2](https://hamicare.ir/wp-content/uploads/2023/08/registered-phone-2.jpg)
در این مرحله باید ۱۵ رقم ابتدایی شناسه(IMEI) دستگاه را بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و …) وارد کنید. این شناسه(IMEI)، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیمکارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شمارهگیری #۰۶#*، قابلرؤیت است. پس در این مرحله احتیاجی به باز کردن جعبه دستگاه نیست
![registered-phone-3](https://hamicare.ir/wp-content/uploads/2023/08/registered-phone-3.jpg)
درصورتیکه شناسه(IMEI) را به درستی وارد کرده باشید، پاسخ استعلام بهصورت پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
![registered-phone-4](https://hamicare.ir/wp-content/uploads/2023/08/registered-phone-4.jpg)
تلفن تماس
۵۷۷۵۴ – ۰۲۱
ارتباط در شبکه های اجتماعی
۶۰۲۴ ۹۳۶ ۰۹۹۰ (واتس آپ-روبیکا)
آدرس پذیرش شعبه مرکزی
تهران – خیابان شهید بهشتی – بین خیابان اندیشه و سهروردی
پلاک ۸۱
ساعات کاری
شنبه تا چهارشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰
پنج شنبه: ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰