لپ تاپ های ایسوس با ۲۴ ماه گارانتی حامی

جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس با گارانتی حامی

ROG STRIX ASUS LAPTOP

لپ تاپ ROG شامل یکسری از بهترین لپ تاپ‌ های مخصوص بازی می‌شود که عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه می‌دهند و همیشه از جدیدترین تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کنند. سری ROG که مخفف کلمه Republic of Gamers به معنای مناسب برای افراد اهل بازیهای کامپیوتری، شاخه ای از برند ایسوس است که از سال ۲۰۰۶ از این نام استفاده شد.

ROG Zephyrus Laptop

این دسته لپ تاپ‌های قدرتمند در چند سری مختلف به بازار عرضه شده‌اند که فقط تفاوت‌های جزئی از نظر سخت‌افزار، ابعاد نمایشگر و بدنه دارند. این سری‌ها شامل سری Duo، G16، G14، M16 و G15 هستند ایسوس جدیدترین سخت‌افزار و تکنولوژی را در ساخت این سری لپ تاپ‌ها به کار برده است و از همین رو این سری جزء سری‌های پرچمدار به شمار می‌رود ویژگی‌های ظاهری، سبک و نازک بودن بدنه از مشخصه‌های خوب این لپ‌تاپ است.

ZENBOOK LAPTOP

این خانواده از ایسوس از طراحی متفاوت و ساختاری مستحکم برخوردار هستند و از طرفی بیشترین نوآوری های مربوط به دنیای لپ تاپ های ایسوس در این خانواده رخ می دهد. برای مثال حضور صفحه نمایش لمسی در قسمت ترک پد یا صفحه نمایش دوم همه از نوآوری های ایسوس در این خانواده بوده تا این محصولات به نوعی خاص شوند و سری لپ تاپ های zenbook جزو بهترین لپ تاپ ایسوس باشند. زنبوک ها در اکثر مواقع از بدنه فلزی و با کیفیت بهره برده و ساختارشان برای مقاومت در برابر تنش های روزمره ای که هر لپ تاپ مجبور به تحمل آنها است، طراحی شده است.

VIVOBOOK LAPTOP

لپ تاپ ایسوس سری Vivobook از جمله محصولات مهم و اصلی این شرکت به حساب می‌آیند که تمرکز آن‌ها روی عموم مردم است. این سری از لپ‌تاپ‌ها برای کارهای خانگی، اداری و دانش آموزی و دانشجویی مناسب است. تمرکز اصلی در ساخت این لپ تاپ ها برای تولید محتوا در حوزه‌های مختلف بوده است. به همین دلیل این لپ‌تاپ‌ها با پردازنده گرافیکی قدرتمندی راهی بازار نمی‌شوند. لپ تاپ ایسوس vivobook به بخش بزرگی از سری لپ تاپ‌های ایسوس گفته می‌شود که در اندازه‌ها و مشخصات سخت‌افزاری مختلف راهی بازار شده‌اند

VIVOBOOK PRO LAPTOP

سری پرو در لپ‌تاپ‌های سری ویووبوک جزو محصولات رده بالا به حساب می‌آیند. برخی مدل‌های این لپ‌تاپ از صفحه نمایش ۴K بهره می‌برند و نرخ نوسازی صفحه نمایش آن‌ها به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این سری از لپتاب ها با برخورداری از پردازنده های قدرتمند و کارت گرافیک های مجهز برای اجرای برنامه های گرافیکی، تدوین و بازی های سنگین مناسب هستند.

STUDIOBOOK LAPTOP

لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studiobook دقیقا برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده و یک سری لپ‌تاپ رده بالا به حساب می‌آیند. این سری از لپ‌تاپ‌ها به شکل خاص افرادی ساخته شده محتواهای مختلف تولید می‌کنند. لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studiobook را می‌توانید در اندازه ۱۵.۶ تا ۱۷ اینچ خریداری کرد. البته این لپ‌تاپ‌ها تنها با پردازنده‌های اینتل راهی بازار شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را با کارت گرافیکی های مختلف خریداری کرد. صفحه نمایش این محصول هم می‌تواند از وضوح تصویر ۴k برخوردار باشد.