ارایه کارت ضمانت با لیبل و هولوگرام حامی جهت بهره مندی از مزایای گارانتی الزامی می باشد. گارانتی دستگاه طبق تاریخ فاکتور رسمی به مدت ۱۸ ماه از لحظه فروش به مصرف کننده آغاز و تا پایان دوره معتبر می باشد. در صورت عدم ارائه فاکتور رسمی تاریخ عرضه کالا به بازار و برای تلفن همراه تاریخ فعالسازی دستگاه در سامانه همتا مبنای شروع زمان گارانتی می باشد.
تعهدات شرکت محدود به موارد مندرج در ضمانت نامه بوده و ایفای سایر تعهدات تولید کننده اصلی کالا و یا سایر فروشندگان کالا منوط به بررسی و تعیین هزینه خواهد بود.
شرکت حامی خدمات رایانه و همراه پارت هیچ گونه فعالیتی در زمینه واردات، توزیع و فروش کالا ندارد. لذا خریداران محترم کالا با گارانتی حامی در نظر داشته باشید، هنگام خرید کالا در حضور فروشنده نسبت به سالم بودن عملکرد دستگاه و عدم ایرادات ظاهری (مانند خط و خش یا شکستگی)، فعالسازی و استعلام اصالت دستگاه اقدام نمایید. در صورت عدم کنترل موارد ذکر شده در لحظه خرید، مسئولیت هر گونه سوء استفاده از اطلاعات دستگاه پس از خرید کالا به عهده خریدار می باشد.
مرکز خدمات قطعات معیوب را در صورت امکان تعمیر و یا با قطعه سالم تعویض می نماید. در صورت عدم امکان تعمیر، دستگاه مشتری با مدل مشابه و احتساب اختلاف قیمت روزمحاسبه و تعویض می شود. چنانچه کالای مشابه در بازار موجود نباشد، ارزش کالا محاسبه و به مشتری پرداخت میگردد.
پذیرش کالا در مراکز خدمات به معنی تایید گارانتی کالا نمیباشد و اعتبار گارانتی پس از کنترل موارد ابطال گارانتی و بررسی فنی مشخص خواهد گردید.
دستگاه با کارت طلایی حامی دارای شرایط تعویض آنی می باشد. در صورت مراجعه به دفتر مرکزی دستگاه در لحظه تعویض و برای شهرستان در حداقل زمان ممکن جهت ارسال قطعه جایگزین به دفاتر و نمایندگی های مجاز حامی در سراسر کشور انجام خواهد شد.
همراه داشتن کارت طلایی حامی هنگام مراجعه به شعب و نمایندگی ها جهت دریافت این خدمات ضروری است، در شعبه مرکزی حامی جهت سریع تر شدن مراحل پذیرش و تعویض دستگاه ها با گارانتی طلایی یک باجه جداگانه برای شما مشتری محترم طراحی شده است.
سلامت فیزیکی: ایرادات ناشی از شکستگی، ضربه خورده گی، تغییر شکل و تاب خوردگی، زنگ زدگی، سوختگی یا تغییر رنگ، سولفاته شدن، نفوذ مایعات یا مواد شمیایی، خراشیدگی و استفاده در شرایط نامناسب، به کارگیری آداپتورهای متفرقه، نوسانات برق و هرگونه آسیب فیزیکی به قطعات دستگاه شامل گارانتی نمی شود.
استفاده غیر صحیح: استفاده غیر اصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده مانند ماینینگ یا روت کردن دستگاه، گارانتی را باطل می کند.
تکنسین مجاز: اگر دستگاه توسط تکنسین یا تعمیرگاه غیرمجاز باز شده باشد، گارانتی محصول لغو شده و شرکت خدمات دهنده گارانتی مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خدمات نرم افزاری: اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شامل ضمات نمی گردد و مسئولیت محافظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مذکور به عهده ی مشتری می باشد. هرگونه عملیات نرم فزاری از جمله نصب و یا عیب یابی سیستم عامل، ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی اطلاعات، ارتقا، تنظیم یا نصب و راه اندازی دستگاه شامل ضمانت نبوده و در صورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.
پیکسل سوختگی: درمورد محصولات نوت بوک، مانیتور و کامپیوترهای همه کاره تعداد پیکسل های روشن و تاریک بالاتراز ۳ پیکسل به هم پیوسته و ۵ پیکسل پراکنده طبق استاندارد بین المللی شامل خدمات گارانتی می باشد
لوازم جانبی: ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.
بعد از اتمام تاریخ گارانتی محصول، شرکت حامی بسته به نوع محصول، خود را موظف به پشتیبانی و تامین قطعه بصورت خارج گارانتی می داند.
امکان تعمیر محصول بستگی به تامین قطعه توسط کارخانه سازنده، موجودی قطعه در کشور یا امکان واردات آن و یا امکان تعمیر دارد.
در صورتی که امکان تعمیر کالا باشد، شرکت حامی پس از تایید مبلغ توسط مشتری تعمیر را آغاز خواهد کرد، لذا تامین راه ارتباطی با مشتری بایستی در قبض به صورت صحیح توسط مشتری قید گردد.