هاردهای اینترنال وسترن دیجیتال با ۲۴ ماه گارانتی حامی

HDD-BLUE

BLUE HDD WD

این یک هارد دیسک همه‌منظوره است و برای کاربردهای معمولی در کامپیوترهای دسکتاپ و استفاده طولانی مدت ساخته شده است. افراد می‌توانند از این هارد دیسک‌ها برای فعالیت‌های روزانه مانند ذخیره انواع مختلف فایل‌ها و بازی‌های معمولی استفاده کنند. ظرفیت ذخیره‌سازی این هارد ها از ۲۵۰ گیگابایت تا ۶ ترابایت متغیر است

HDD-RED

RED HDD WD

هارد قرمز وسترن دیجیتال برای سیستم‌های NAS و RAID طراحی شده است. از این رو، این هارد دیسک‌ها بیشتر توسط مشاغل کوچک استفاده می‌شود. NAS مخفف Network Attached Storage است.این هارد یک رسانه ذخیره‌سازی است که به یک شبکه خاص متصل است و در ذخیره سازها و سرورها مورد استفاده قرار می گیرند.

BLACK HDD WD

شرکت وسترن دیجیتال سری  hdd با رنگ مشکی را برای کسانی که خواهان یک حافظه با عملکرد بالا هستند تولید میکند به دلیل عملکرد بالا، هارد دیسک‌های WD Black در بین ویرایشگرهای عکس و گیمرهای حرفه‌ای بسیار محبوب هستند.تمام نسخه های هارد دیسک مشکی با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه عرضه میشوند که بسیار بهتر از سرعت ارائه شده توسط هارد وسترن دیجیتال آبی است.

PURPLE HDD WD

این هاردها گزینه‌هایی هستند که به منظور ضبط و دخیره داده‌ها به صورت مداوم (۲۴ ساعته) مورد استفاده قرار می‌گیرند. به علت این ویژگی خاص از این هاردها برای بیشتر برای دوربین‌های مداربسته و یا سایر کاربردهای خاص در ادارات استفاده می‌کنند. این هاردها سرعت نوشتن بسیار بالایی و طول عمر مناسبی دارند و قابلیت روشن بودن مداوم از ویژگی های این هارد است.

GOLD HDD WD

HDD طلایی WD یک محیط ذخیره‌سازی سرد را برای کاربردهای طولانی مدت فراهم می‌کند. بنابراین این سری از هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال برای مراکز داده مناسب هستند.
این هارد دیسک‌ها می‌توانند بسیاری از سیستم‌های پیچیده را به طور هم‌زمان مدیریت کنند و به خوبی توسط سرورهای مختلف پشتیبانی شوند.