هر آنچه باید در مورد مخفی کردن پست اینستاگرام بدانید

تا به حال پیش آمده بخواهید پست‌های خود را از یکی از کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می‌کنند پنهان کنید؟ چند روش وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید پست‌ها و استوری‌های خود را از سایرین پنهان کنید.متاسفانه، اینستاگرام هیچ ویژگی برای مخفی کردن پست‌های شما از دیگران ارائه نمی دهد. پست‌ها و ویدیوهای شما برای همه افراد در اینستاگرام، یا حداقل همه افرادی که اجازه داده‌اید شما را دنبال کنند قابل مشاهده است.یکی از روش‌های مخفی کردن پست اینستاگرام خود از بقیه، بلاک کردن آنها است. می‌توانید با بلاک کردن دیگران، آن‌ها را از مشاهده همه پست‌های خود (در واقع، کل حساب اینستاگرام خود) محروم کنید. این امر مانع از آن می‌شود که کاربر حتی حساب شما را در پلتفرم پیدا کند، چه رسد به اینکه پست‌های شما را ببیند یا برای شما پیام ارسال کند.

خصوصی کردن اکانت اینستاگرام

یکی از راه‌های مخفی کردن پست اینستاگرام و محدود کردن دسترسی افراد به پست‌ها، خصوصی کردن (Private Accoun) حساب کاربری است. وقتی این کار را انجام می‌دهید، فقط دنبال کنندگان حساب شما می‌توانند پست‌های شما را ببینند. اگر شخصی جدید بخواهد شما را دنبال کند، باید ابتدا توسط شما تایید شود تا اجازه حضور در پیج شما را داشته باشد.تبدیل یک حساب کاربری عادی اینستاگرام به یک حساب خصوصی کار آسانی است. برای انجام این کار پس از باز کردن اینستاگرام به بخش پروفایل خود برید.

.در پروفایل خود، در گوشه سمت راست بالا، روی منو با آیکون سه خط افقی بزنید و سپس وارد Setting شوید.

. Privacy را انتخاب کنید و گزینه Private Account را تغییر دهید.

.در Private Account گزینه Switch to Private را انتخاب کنید.

حساب شما اکنون خصوصی است و فقط دنبال کنندگان شما می توانند پست های شما را ببینند.

در این مقاله به به بررسی روش‌های مخفی کردن پست اینستاگرام پرداختیم. شاید برای بسیاری از افراد این حقیقت که امکان پنهان کردن پست وجود ندارد باعث ناامیدی شود، اما باید بدانید در نهایت راهکارهایی برای انجام این کار وجود دارد. ضمننا با توجه به اپدیت جدید اینستاگرام، شما می‌توانید برخی پست‌ها را با کلوز فرند خود به اشتراک بگذارید و به این ترتیب تعداد افرادی که به پست دسترسی دارند را کم کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

آشنایی با قطعات روی برد موبایل ۱

حل مشکل شارژ نشدن گوشی شیائومی

چند راهکار برای افزایش عمر باطری آیفون