مانیتورهای گیمینگ ۴۰۰ و ۵۲۰ هرتزی ازراک

مانیتورهای گیمینگ معرفی شده ASRock دو مانیتور بازی LCD با سرعت بسیار بالا برای رویداد CES است که یکی ۵۲۰ هرتز و دیگری ۴۰۰ هرتز است. مسلماً مورد دوم از جذاب‌ترین انتخاب‌های یک گیمر است. این مدل، با ترکیبی از نرخ تجدید ۴۰۰ هرتز و وضوح ۱۴۴۰p، از طریق یک پنل IPS 27 اینچی، هیجان‌انگیز به نظر می‌آید؛ شرکت آن را ASRock Phantom Gaming PG27QFW2A نامگذاری کرده است.

مدل دیگر ASRock Phantom Gaming PG27FFX2A است و مجددا در سایز ۲۷ اینچ تولید شده است، اما با این تفاوت که این بار با فرکانس کامل ۵۲۰ هرتز کار می‌کند. متاسفانه، ASRock در حال حاضر جزئیات بیشتری منتشر نکرده است. اما از آن جا که ASRock PG27QFW2A را با رزولوشن ۱۴۴۰p رونمایی کرده است، احتمالا PG27FFX2A با رزولوشن متفاوت عرضه می‌شود و با توجه به نرخ تجدید ۵۲۰ هرتز، با رزولوشن ۱۰۸۰p باشد.

ASRock می‌گوید این دو مدل جدید گیمینگ، اولین مانیتورهای دارای وضوح QHD و فرکانس ۲۴۰ هرتز هستند که در قالب فناوری OLED در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

این شرکت با دو مدل مانیتور خود با نام‌های Phantom Gaming PGO34QRT2A و Phantom Gaming GO27QFS2A شناخته می‌شود و طبق معمول باز هم در بیان جزئیات مدل ها بسیار خساست به خرج داده است.

اینکه ASRock از فناوری پنل WOLED ال‌جی استفاده کرده است یا پنل QD-OLED سامسونگ، اطلاعات دقیقی در دست نیست اما حدس زده می‌شود که از پنل الجی استفاده کرده است، زیرا مدتی است که این پنل خواهان بسیاری دارد. با توجه به کمبود اطلاعات منتشر شده، از جزئیاتی مانند میزان روشنایی حالت تمام صفحه و ساختار زیرپیکسل، و همچنین قیمت و تاریخ عرضه نیز خبر نداریم. همانطور که گفته شد، اگرچه که محصولات ASRock عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهند، اما در عین حال قیمت بالایی دارند. ر آخر ما امیدواریم که ASRock با عرضه تولیدات جدید خود به بازار مانیتورهای OLED، ما را از تجربه بازی با آنها بی‌بهره نگذارد.

سامسونگ از اگزینوس ۲۴۰۰ رونمایی کرد

گلکسی S24 با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی شد

مانیتورهای گیمینگ ۴۰۰ و ۵۲۰ هرتزی ازراک