نحوه نصب اپلیکیشن های ایرانی روی گوشی آیفون

تصمیمی که اپل برای محدود کردن گواهی توسعه‌دهنده سازمانی در سیستم عامل iOS گرفته است، در واقع مبارزه با عرضه نرم‌افزاری است که ممکن است با کمک این ویژگی به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کند. در واقع هدف اصلی اپل افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران آیفون است.

دلیل دیگر این امر این است که در سال‌های اخیر بسیاری از اپلیکیشن‌های مستهجن، قمار و کرک شده و غیراخلاقی در اختیار کاربران قرار گرفته است و اپل انتشار این برنامه را خلاف تعهد نامه این شرکت دانسته و مجوز آن‌ها را لغو کرده است. است. البته باید گفت که دلیل استفاده از Enterprise نیز همین تحریم‌ها است و در این روش قبل از نصب نرم‌افزار به کاربران IOS هشدار داده می‌شود که این روش نصب قابل اعتماد نیست و در صورت قبول مسئولیت نصب آن توسط شخص، مجاز به نصب آن هستند. می‌دهد که این روش نیز توسط این شرکت مسدود شده است.

برای نصب رایگان اپلیکیشن‌های ایرانی بر روی گوشی آیفون می‌توانید از نسخه تحت وب این نرم‌افزار استفاده کنید. این روش را می‌توان یک روش دائمی برای نصب برنامه‌های ایرانی بر روی گوشی آیفون دانست. نسخه تحت وب این نرم افزارها و برنامه‌ها تفاوت چندانی با نسخه موبایلی نخواهد داشت و تمامی امکانات و گزینه‌های اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار دارد. برنامه‌های محبوب و پرطرفدار ایرانی مانند اسنپ، ایرانسل من و… از جمله برنامه‌هایی هستند که کاربران می‌توانند بدون مشکل و با بالاترین کیفیت از نسخه تحت وب خود استفاده کنند.

مشکلات مختلفی برای اپلیکیشن‌های ایرانی در فروشگاه تخصصی اپل (اپ استور) ایجاد شده است که دلایل آن ذکر شد و کاربران می‌توانند از نسخه تحت وب این اپلیکیشن‌ها استفاده کنند. برای اینکه کاربران نسخه تحت وب اپلیکیشن مورد نظر خود را در صفحه اصلی گوشی خود داشته باشند، می‌توانند ابتدا آن را در مرورگر سافاری باز کرده و سپس گزینه Share را انتخاب کرده و سپس گزینه Add to Home Screen و سپس Add it را انتخاب کنند.

آشنایی با قطعات روی برد موبایل ۱

حل مشکل شارژ نشدن گوشی شیائومی

چند راهکار برای افزایش عمر باطری آیفون