قابلیت پین‌کردن پیام‌ها در واتس‌اپ

واتس‌اپ قابلیت پین‌کردن پیام‌ها را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند اطلاعات مهم را به‌مدت حداکثر ۳۰ روز در بالای صفحه چت نمایش بدهند. به گفته متا، هنوز تمام کاربران به این ویژگی دسترسی ندارند و به‌مرور باید منتظر فعال‌شدن آن برای همه کاربران باشیم.
برای پین‌کردن پیام‌ها در واتس‌‌اپ فقط نیاز است تا انگشت خودتان را روی پیام موردنظرنگه دارید و سپس گزینه «Pin» را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، پیام شما به‌طور پیش‌فرض برای هفت روز در بالای صفحه چت نمایش داده خواهد شد، اما می‌توانید مدت زمان آن را به ۲۴ ساعت یا ۳۰ روز تغییر دهید. همچنین تمام پیام‌ها، ازجمله نظرسنجی، تصویر یا حتی ویدیو از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. ادمین‌های گروه‌ها نیز می‌توانند پیام‌های پین‌شده را فقط برای سایر ادمین‌ها قابل‌مشاهده کنند.

واتس‌اپ در چند وقت گذشته قابلیت‌های نه‌چندان جدید اما کاربردی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به امکان جستجو در چت ها بر اساس تاریخ و همچنین قابلیت ارسال پیام های صوتی اشاره کرد. امکانا قابلیت قفل کردن چت ها مورد مهم دیگری بود که اوایل امسال به واتس‌اپ اضافه شد

آشنایی با قطعات روی برد موبایل ۱

حل مشکل شارژ نشدن گوشی شیائومی

چند راهکار برای افزایش عمر باطری آیفون